thursday

Publicerat: 2010-02-25 / 10:43:18

Jaa idag är det torsdag, alltså två dagar kvar till helg, skönt va?
vad ska ni göra i helgen då, något planerat?
själv ska jag vara med emanuel .
Idag ska jag också vara med han, han kommer hem till mig efter han slutat skolan .
Före det så ska jag och mamma till veterinären med vilda, hon ska ju ta den där valpsprutan remember?
Bubba sitter här i mitt knä nu, myskatten är han allt!
Lär kila, det blev väääldigt tyst i huset så jag antar att Vilda har hittat något intressant. hah

btw jag tycker veckodagarna ser snyggare ut på engelska!


här är vilda i sin korg, så liten så tihi :)


Kommentarer
sophia | 2010-02-25 / 10:47:14

våran lilla gull Vilda :)

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: