super duper dag!

Publicerat: 2010-02-25 / 22:56:33
denna dag har faktiskt varit bra: gick bra hos veterinären, det gick bra att ha vilda lös och det var super mys när min emanuel kom till mig :) denna dag får många plus av mig!
vet ni vad? vecka 9 kommer min kära lilla karlsson till ludvika :D jag är helt otroligt glad över det, kommer bli så himla roligt att träffa henne igen!!! Gud så jag längtar!!
och vecka 12 så kommer lilla nadius till ludvika, kommer även bli jätte härligt att träffa henne, var ju jätte längesen nu!!!! 
 Jag känner mig så lycklig att jag snart får träffa dessa godingar!
Pratade förresten med karlsson i tele nu på kvällskvisten, och ojojoj va det kan vara roligt ! Den tjejen kan man verkligen skratta med och även prata med allt om, så skönt :)


har nytt lipstick från yvesh rocher, jag gillar det!  ♥

sleeptight :)


Kommentarer
Sophia | 2010-02-26 / 10:47:39

gud! hur har du tagit den där bilden? den ser jätteläskig ut :)

Bra att du hade en sån bra dag. Min gårdag va skit :P

Blogg:
Linnéa | 2010-02-26 / 14:26:51

Superdagar är gott! Du gjorde min dag igår till en superkväll genom ditt samtal <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: