solarium ris eller ros?

Publicerat: 2010-02-26 / 22:26:03
jag dissar verkligen solarium, finns stora studier om att det framkallar canser stort.. så om man har chansen tycker jag att om man har lite vett så skiter man i att sola solarium!
Bättre att köra på någon bra brun utan sol som inte är farlig för huden utan istället fullt med vitaminer och gör huden mjuk ! Fler människor borde tänka längre! Vill man kunna se sina barn växa upp eller inte? ett enkelt val tycker jag!

själv ska jag testa denna brun utan sol. Första gången jag testar den så jag skriver sen om den är bra, hoppas!
Köpt hos yves rocher iaf.



vad använder ni för någon ? :)

Kommentarer
nadja | 2010-02-27 / 10:06:49

håller med dig, sola solarium är helt onödigt :) jag gör det aldrig hehe :)

sophia | 2010-02-27 / 10:42:26

ska bli intressant att se resultatet. om den ärbra ska jag nog köpa jag också och testa. :)

du är min försökskanin. :)

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: