snövit..

Publicerat: 2010-02-16 / 11:45:54
nej det är inte direkt så att snövit är här, men snön är vit.. snöar nämligen här nu och jag börjar bli grymt trött på det! Det kan gott och väl bli vår nu! Vi i sverige har ju så kort sommar så våren kan väl komma lite tidigare, tycker man.. men gott folk vi verkar få nöja oss med detta..

Har iaf varit ute med Vilda flera gånger, hon är så duktig! Nu ligger hon och sover, så jag ska strax passa på att plugga. Har inte mycket kvar nu, har läst ut ena bolen "medicinsk grundkurs" och även snart "klinisk psykiatri". Har ju tenta om dessa böcker på fredag.. tentan blir via webben och det kommer slumaps ut 30 frågor av 100 och man har 35 minuter på sig att svara på frågorna, hoppas jag fixar detta nu!
Lite svårt att läsa på om två feta böcker, det är omöjligt att kunna allt! Men jag ska göra mitt bästa as usual .

Tänkte ta och ladda hem ett fotoprogram till min dator sen så jag kan grejsa lite.. sophia hade ett bra som även jag tänkte ladda ner.. Fick ideen när jag läste studenttidningen då det stog om olika fotoprogram, roligt!

Igår så blev Mimi vän med mig & sophia på facebook (en vän som jag & sophia träffade på när vi va på mallorca när vi var små), det var kul! Har inte hört av henne på flera år förän nu :)

Nej nu ska jag iväg och plugga + att jag måste äta snart är fasiken hungrig.. blev ingen frukost idag, kände mig bara äcklad av det.. har sådana perioder ibland.



Gullefisen

Kommentarer
cassipassi | 2010-02-16 / 14:16:49

haha fyfan vad du är söt tina :D men det ska bli grymt kul att gå på balen (a) måste ses snart <3

nadja | 2010-02-16 / 16:51:09

frukost som är såå gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: