semlor eller inte ?

Publicerat: 2010-02-16 / 22:48:20
har ni käkat någon semla idag? Jag har inte gjort det.. pappa gjorde men jag kände inget sug så då skippade jag det.. Men den är sparad i kylen så imorgon slinker nog en ner iaf ;)
Sitter i sängen nu och kvällsbloggar, ska ta och sova efter detta.
Bubba ligger i min säng bredvid mig och Vilda har burrat ner sig i min filthög neranför sängen, så gosiga dom är!
Idag har emmis varit och testan balklänningen som jag hyr ut. Får se vad hon bestämmer sig för, i vilket fall så var hon super tjusig i den, den satt som gjuten på henne! :)

Pratade med emanuel nu på kvällen också, alltid skönt att höra hans röst innan man går i sängs :)
Har bäddat rent i min säng idag, satte i det finaste sängkläderna jag har tihi. Det är så skönt att krypa ner i en renbäddad säng tycker jag!

Imorgon blir det pluggning för mig + att umgås med min älskling <3

btw imorgon blir det att beställa från hm (A)


jag älskar min familj !


Kommentarer
Sophia | 2010-02-17 / 13:31:33

glöm inte att fråga moris om hon vill ha något från h&m!!!

Blogg:
Anonym | 2010-02-17 / 18:57:49

hej sötnos! nu har jag svarar på dina frågor :) kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: