saturday

Publicerat: 2010-02-20 / 21:10:22
idag = fira pappsen som fyller 44 och mysa hemma med emanuel :)
riktigt toppen dag innan jag åker imorgon!
Är lite orolig inför resan imorgon, tänk om det lixom blir ett riktigt snöväder och tåget går sönder och jag lär sitta och vänta på ett nytt tåg eller annan transport i fleeeeeera timmar.. trist och otäckt vore det allt!
nu får ni hålla tummarna så att detta inte sker för då kanske jag vänder hemmåt igen!
Farmor & B-G var även här och grattade pappsen, trevligt var det allt!
Usch vill inte åka till östersund i morgon, tur att jag kommer hem på tisdag kväll (förhoppningsvis om tågen passar tiderna) !



nu när det är såhär kallt och eländigt snöväder så passar mössan perfekt på huvudet!

Kommentarer
cassipassi | 2010-02-21 / 14:30:10

hälsa din pappa grattis i efterskott från mig hörru ;)

aa hon vela med :D ska bli super kul med dig snygging! LÄNGTA<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: