reser nu.

Publicerat: 2010-02-21 / 14:48:11
sitter på resande fot på tåget, hittils har det gått bra & jag hoppsa det fortsätter så!
När jag stog & väntade på tåget med pappa och emanuel så läste vi att det stog att om det sker förseningar och liknande så fixar sj ingen ersättnings transport, sjukt va? Blir arg, det är ju deras skyldighet att fixa det!
jissies, hoppas jag slipper sådant krångel iaf.. har redan förvanat mamma och pappa att jag kan komma hem redan idag om sj krånglar. hehe
Satt nyss och mumsade på en av farmors hembakade bullar, gud så god den va.
Bullen var fylld med något extra gott klet ;) jag funderar om det då kallas giffel, nån som vet?
ska snart ta och köpa mig en smörgås + en loka, då slipper jag vara allt för hungrig när jag väl är framme i östersund (om det nu överhuvudtaget kommer ske).

jag är supertorr om mina händer, kan någon ge ett bra tips om en begåvad handkräm som kan fixa det?
LDB hjälper inte!

Men nu ska jag stänga ner datorn så batteriet inte tar slut :P
hör av mig när jag är framme i eastbay ;)



Kommentarer
cassipassi | 2010-02-21 / 20:03:48

aaw gumman, lycka till på resan nu och hoppas det inte blir att krångla! kul med helg :D <3

sopi | 2010-02-23 / 09:28:14

mammas den där fotkrämen är ju bra att ah på händerna. ska nog köpa en sån faktiskt. fet och bra. puss

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: