puuh.

Publicerat: 2010-02-19 / 12:15:05
nu kan jag äntligen pusta ut , jag klarade av tentan! så jädrans skönt alltså :D men lätt var den då inte!
svårt att ha tenta på 2 feta böcker.. går ju inte att vara speciellt bra påläst då tycker jag!
Men fick 73% rätt iaf, mycket nöjd är jag! Och vilda låg och sov medans jag gjorde den, det var skönt.
Nu har lilla vilda tryckt in sig under min säng (lääängst in) så jag får inte tag på henne.. hon blev rädd när vi skulle ut och gå och kuutade in i mitt rum och ålade sig under sängen.. typiskt, man blir faktiskt lite orolig!
Men jag får sitta här och vänta tills hon vågar komma fram vilket jag hoppas blir soon!

nu blir det att fixa lite med designen på min blogg, spännande eller hur?
några tips på hur jag kan göra den?
har själv inga ideer så jag får testa mig fram vad som blir bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: