nere med näsan i boken..

Publicerat: 2010-02-16 / 14:46:58

har läst för fulla muggar nu, känner mig duktig! Vilda har varit jätte duktig hon också idag, sovit ganska mycket så jag har fått pluggat, det behövdes verkligen. Nu ligger hon och sover under min säng, den rackarn :)
Åhh såg nyss på hm att dom fått in mitt FAVORITPLAGG som jag så gärna vill ha! Lär beställa det! (A)
Den var slut för ett tag sedan men nu har dom äntligen fått in dem igen :D gud så glad jag blev!
ska fråga ifall syster och mamma vill ha något där ifrån också.
Nej men nu lär jag börja sammanfatta denna bok.. drygt..

Btw mina och sophias kläder kom förra veckan :D:D vi beställde ju från USA.
Kläderna var jätte fina :)
den här kom bla då till mig .


nu vore ju inte sommar helt fel!


Kommentarer
Anonym | 2010-02-16 / 18:27:05

det är du som är fin :) jag har frågestund på bloggen! kika gärna in och ställ en fråga! kramkram

nikoninan | 2010-02-17 / 22:12:09

Åh vilken söt klänning assnygg juh !

har en award till dig på bloggen, du får bläddra ner för att se den :) <3 puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: