nåja.

Publicerat: 2010-02-08 / 16:01:28
Nu är jag tillbaka till bloggandet! Har haft fullt upp så inte haft tid..
Men nu har vi iaf skaffat en till familjemedlem :)
Vi åkte och hämtade henne i torsdags, nästan mitt i stocholm C fick vi köra..
Det var otäckt! Jag fick lite panik ibland, hatar ju sånt!
Pappa körde iaf försiktigt och sophia läste kartan så vi lyckades hitta dit och även hem ;)
Alla valpar var såå OTROLIGT söta, hade kunnat tagit med allihopa!! tihi
Men vi valde en tik som nu heter Vilda :) Det namnet passar henne bra för hon kan
vara bra vild ibland haha ;D Men hon är även bra go, kommer och lägger sig i knäet och ska sova myyyys!
Jag är jätte lycklig över att vi äntligen skaffat en hund, jag har alltid velat haft det !
Mamma och pappa hade ju en hund då jag var pytteliten men det är ju omöjligt att minnas..
Vilda är iaf en blandning mellan Bordercollie och collie, så tjuusig tjej och helt underbar valpis är hon!
Det är jag som kommer få passa henne nu på dagarna när hon är valp, eftersom man inte får lämna dom själva då dom kan bli förstörda. Men jag passar henne mer än gärna :) Jag har även bokat in mig och vilda på en valpkurs, guud så roligt det kommer bli!

Här kommer lite bilder på myspysen





vilken mysplutt va? :)

Kommentarer
syster | 2010-02-08 / 19:50:44

de va jag som va pytteliten när de hade hund. :)

Blogg:
nadja | 2010-02-08 / 22:30:58

GUD VAD SÖT :D fin hund :)

Blogg: http://n
cassipassi | 2010-02-09 / 14:47:03

ÅH FYFAN VAD SÖT HON VAR DÅ :D:D:DD måste få träffa henne=)

Sandra | 2010-02-10 / 00:24:15

vilken söt hund du har!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: