klump i magen..

Publicerat: 2010-02-18 / 22:12:11
ja nu sitter en tina med en klump i magen vid datorn.. :((
har bara lust att gråta en skvätt eller vänta gråta en HEL FLOD menade jag!
jag kan vara känslig ibland, men nu är jag faktiskt inte det.. nu har jag min anledning tycker jag.
skönt att skriva av sig här när man inte har någon att prata med.. har ni någon ni kan prata med?
mina bästa vänner har flyttat här ifrån och inte vill jag ringa och bekymra dom.. känns som om man lägger över allt skit på dem då. och vem vill egetligen lyssna på mig och mina bekymmer? jo jag vet att mamma, pappa & sophia gärna lyssnar, men jag kan inte riktigt prata ut om allt till dom.. är lite hemlig och tyst av mig när det gäller hur jag själv mår. det trodde ni inte va? men så är det!
nu när jag tänker på en sak så kommer alla andra saker och förvärrar det ännu mer....typiskt eller hur?
jag behöver lite gulligull



happ, nu har jag väl förmodligen ingen rolig natt att se framför mig..
godnatt iaf! & jag hoppas ni får en god sömn iaf! 

Kommentarer
Linnéa | 2010-02-19 / 11:08:51

Men Tina gumman, vad är det du säger. Du kan verkligen ringa mig för att prata ut om något, oavsett hur mycket klockan är! Du betyder oerhört mycket för mig, och jag önskar att avståndet mellan oss inte vore så stort...

Jag längtar till v.9 då jag kommer upp till Ludvika och ska få träffa dig, kommer bli underbart! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: