inte jämt en dans på rosor..

Publicerat: 2010-02-18 / 23:20:07

jag älskar honom det gör jag, ända från hjärtat ner till tårna! det gör jag verkligen!
men ibland blir det bara så jobbigt och jag orkar inte med saker som vi gör till skit som egentligen inte hade behövt varit skit... men jag vet att kärlek inte är en dans på rosor, isf med lite taggar här och där ;P
Nej men jag och min sötnos har det oftast bra vill jag faktiskt avsluta detta inlägg med och att jag älskar honom sky-högt! (nu hoppas jag min plutt läser detta) tihi.


okej tredje gången gillt?! nu ska jag ta och krypa ner i min sköna säng, förhoppningsvis med lite bättre tankar i huvudet som gör att jag vaknar upp glatt så jag både klarar av provet och vara trevlig till folket i min omgivning.
godnatt nu fislortar!


saknar min morfar.. det gör ont i hjärtat utan dig här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: