finally friday

Publicerat: 2010-02-19 / 20:34:41
ja gud så skönt det kommer bli med helg nu! Det förtjänar jag verkligen till fullo!
Nyss så har min faster & min kusin varit här, dem har firat pappa för han fyller år i morgon :)
Angående bloggdesignen så orkar jag inte fixa allt idag utan det kommer ske förändringar lite då & då.
Orkar inte lägga ner så mycket tid på bara det, man har ju annat att fixa hemma också..


vilda och jag, haha gud vilka pussar man får !

nu ikväll så ska jag bara ta det lite chill haha ;D
ska ta och ringa Nadia nu, vi höres sen :)

Kommentarer
cassipassi | 2010-02-19 / 22:56:55

haha fyfan vad söt bild det var på er :D

åh nu kan man ju se vad man skriver till dig (a)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: