drömmen kanske blir verklig?

Publicerat: 2010-02-01 / 11:05:17
åhhhhhh detta är ett hett ämne i vårat hem nu :D
alltså att skaffa hund! jag vill så gäärna och jag skulle verkligen ställa upp och hjälpa till så mycket som möjligt för jag vet att den inte får vara själv när den är valp!
Hur mysigt vore det inte med en sådan här söt vovve?
och jag tror bubba skulle tycka det var jätte spännande!


gulligull!

ett annat ämne som också är aktivit i vårat hem är att mamma kanske ska öppna ett vandrar hem. Tror hon skulle trivas bra att ha ett sådant jobb, det passar henne! Då kan hon samtidigt gå och pyssla med lite allt möjligt och ha det bra, det förtjänar min mammsen!

Kommentarer
Sara | 2010-02-01 / 11:35:00

Guud så söta :)

nadja | 2010-02-01 / 14:14:55

haha åh. jag satt också o kikade på massa hundar igår. man blev ju helt tokig! jag vill ha en chihuahua :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: