borta bra men hemma bäst?

Publicerat: 2010-02-24 / 14:06:36

rubriken tycker jag stämmer ganska så bra faktiskt. För mig så är det att jag tycker om att komma bort till andra ställen men att vara hemma är ändå bäst. Tågresan ner till östersund vill jag inte ens prata om, så dåligt gick det nämligen.. tågresan hem gick lite bättre men inte tillräckligt bra för att prata om den..
Är hemma nu iaf och det är en lättnad! Ska aldrig åka tåg när det är såhär mycket snö och så kallt, det är en sak som är säkert!!! Karlsson var iaf söt och ringde mig och tack vare det så blev dit resan lite roligare :)
 Har haft fullt upp i östersund så har verkligen inte hunnit med att blogga.
Bodde på ett vandrarhem med anna-karin och hanna, riktigt roligt hade vi!
I måndags så gick vi runt på stan typ hela dagen, gick runt i alla roliga butiker till sju ungefär sendan så käkade vi suuper god mat på en resturang så vi kom hem kl 9 och då var man trött vill jag lova ;)
Var så himla roligt att träffa anna-karin igen :)

idag blir det dans :D
men nu ska jag kika på tv!


Kommentarer
cassipassi | 2010-02-24 / 14:57:51

håller också med, alltid skönast att vara hemma :D men usch för tåg gumman ;o hur blir det i helgen? :)

sopi | 2010-02-24 / 16:09:21

gullunge. Jo vet du, när jesper och hans band ska spela på solo. I mars tror jag någon gång. SKa du och jag gå ut då? puss

Blogg:
Linnéa | 2010-02-24 / 19:47:08

Och det samtalet gjorde även min promenad hem mkt roligare :) Känns bra att prata med dig Tina! :)

cassipassi | 2010-02-24 / 22:39:12

jo jag vill oxå ut :D men så tråkigt att det kostar 150 ;o men vafan ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: