award

Publicerat: 2010-02-25 / 11:02:41
nu kommer min första award in på bloggen, har inte orkat med sådant trams.. men tidsfördriv är alltid bra ;)

thesweetyangel.blogg.se har gett mig en award. Med den medföljer kravet att jag ska skriva sju saker om mig själv, länka till den personen jag fått awarden av samt länka till sju andra som ska få awarden och få chansen att göra detsamma.

1 jag älskar mjukiskläder!
2 jag är väldigt mammsig av mig
3 har svårt att visa utåt hur jag mår, håller det inom mig.
4 jag har svårt att säga nej till folk (tex när nån frågar om man vill ta en fika)
5 saknar mina bästa vänner så otroligt mycket!
6 varje dag tänker jag på min morfar.
7 jag har 30 högskolepoäng ;)

jag tycker att alla som vill ska göra denna award, jag orkar nämligen inte hålla på att länka till en massa så ta för er nu va ;)

Kommentarer
cassipassi | 2010-02-25 / 13:53:43

ja det är dyrt ;o men för mig spelar det ingen roll, kul ju :D vad vill du? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: