ännu en ny dag

Publicerat: 2010-02-26 / 09:58:25
jahapp nu är det fredag, tänk vad dagarna rinner iväg.. dock är det skönt med fredag!
Imorse blev jag väckt av att Vilda kom rusande in i mitt rum och pussade mig i hela ansiktet hahah.
vilken upplevelse va?! haha. och vet ni vad? Jag längtar som en tok tills jag ska börja på valpkursen med henne, känner på mig att det kommer bli superkul! Ringde till brukshundsklubben igår och hörde när den skulle starta igång för på deras hemsida så stog det nästa vecka och vi hade ju inte fått någon kallelse även fast vi anmält oss.. men det visade sig iaf att det var för dom liite större valparna, valpen lär helst vara 16 veckor sa hon till mig och vilda är än så länge bara 12 veckor så vi får vänta ett litet tag till. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Blir att plugga idag, har ju en gruppuppgift som lär göras.. så nu sätter jag igång!


sådana här fina saker livar upp plugglivet lite granna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: