vilken känsla!

Publicerat: 2010-12-23 / 11:58:41
vet ni vad?! imorse fick jag skjussa pappsen till jobbet så att jag kunde ha bilen eftersom vilda skulle till veterinären och jg lär bara säga vilken frihet det var att få åka själv i bilen!!! :D
Jag tror jag satt med ett STORT FLIN hela vägen till veterinären och hela vägen hem och självklart också påvägen hem efter jag skjussade pappa med ;D
22/12 är en dag jag alltid kommer minnas som min körkortsdag, det var längesen jag var så lycklig och så stolt över mig själv :)

imorgon är det självaste julafton , mysigt va?
jag gillar julen, det blir så fin stämmning överallt ♥
fast jag önskar att alla nära och kära kunde vara med ♥

btw så gick det bra hos veterinären.
Vilda har gått runt och nysit ganska mycket på sistonde (dock inte lika mkt nu som för 2 dagar sedan)
men vi fick avvakta till efter jul och om det är bättre till dess
så behöver vi hon ingen medicin eftersom det då är en allergi eller
bara en förkyldning. Veterinären sa att Vilda är så himla härlig tjej, stolt matte ;)


Efter lunch kommer sophia hit, då får vi se vad vi hittar på.
Granen ska iaf kläs idag !

God jul allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: