stackars näsan..

Publicerat: 2010-12-02 / 15:21:22
kom nyss in ifrån en promenad..hade mycket kläder på mig, så det var bara kallt om ansiktet.
Nu är det sådär kallt att det fryser i näsan när man andas, helt sjuk :o
minns att jag tyckte det var så äckligt när jag var liten, men samtidigt var det roligt hehe.

Nu bläddrar jag tillbaka några år i mina memories och får fram mig och emelie.
Kommer såväl ihåg då vi skulle gå upp för den "långa" backen hem från bussen då
vi slutat skolan, då ett par dumma killar tog våra mössor och la i snö i dom.
vi vart så ledsna, för dessa mössor älskade vi haha. vi sprang hela vägen hem sen
och la förmodligen våra mössor på tork.

sen blir jag att skratta av detta minne som ligger varmt om hjärtat mitt.
då vi lekte med våra dockor, hela tiden.. och ingen fick veta det.
vi gick runt kvarteret med dockorna i riktigt barnvagnar och sen när
våra icke vänner på området frågade om det var dockor vi skjussade på
så sa vi självklart nej och sprang där ifrån, så att dom inte skulle hinna och se.
Vi va så rolig, även fast förmodligen hela skolan visste att vi lekte med dockor
så nekade vi starkt till det haha :)

Jag är så glad att vi fortsatte vara barn och lekte ganska långt upp i åldern!
Man ska inte ha brottom att bli stor utan vara barn så länge som möjligt och
det tyckte jag vi lyckades med iaf :)

åh nu har jag setat här och flinat åt dessa roliga minnen allt för länge.
Lär go och städa lite, får flina vidare när jag städar ;)

Kommentarer
Jenny | 2010-12-03 / 11:25:05

Sver på din kommentar: Nej jag har inte sålt nån kattunge än :) dom är fortfarande för små :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: