saaaaaaaaaaaaaft

Publicerat: 2010-12-13 / 19:03:05
saft & plugga teori gör susen ;)
då får jag i mig lite socker och då blir jag genast klokare typ heh.
pratade nyss med emanuel i tele också, det enda vi pratar om nu för tiden
är teori och uppkörningen, blöööh så jobbigt. men så nödvändigt också.

idag är det ju också lucia, fick lust att se på film när jag gick lucia på dagis haha.
rolig jag var, kronan åkte ned för ögonen haha plutt, två eller tre år var jag nog då bara :)
och först gick jag i ledet också och höll fröken i handen tihi :)

sophia och jag var såklart lucia när vi var små ♥


Kommentarer
Nikoninan | 2010-12-14 / 13:51:52

Sv: hihi du var ju också jättesöt ! :D lucia å allt :D och du är ju också söt nu :D <3

Cassi | 2010-12-16 / 07:52:13

haha jag vill ha en liten och han en stor, så vi får allt se :D hahahahaa



värsta söta bilden på er:)!

Cassi | 2010-12-18 / 10:42:33

hahahaha nej ellerhur det var ju hur kul som helst xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: