magisk värld

Publicerat: 2010-12-29 / 10:08:12
igår fikade jag med mina fina vänner, roligt och trevligt var det!
karlsson sa att hon tyckte himlen var magisk och då blev jag att tänka
på en sak.. tänk om våran värld som vi lever kunde vara magisk, precis
som narnia, vore det underbart?! :)
ååh jag är helt fast i dom filmerna känner jag, blir nog att
kika på den sista filmen snart .

idag ska jag nog träffa emelie och hundarna :)
och sen så ska jag träffa madde, får se vad vi hittar på !
och imorgon åker jag och emanuel till stockholm, lääängtar!
är så spännande att åka bort sådär några dagar :)

nej nu ska jag kliva upp ur sängen hehe.
har ju varit vaken sen 7 men har kikat på
one tree hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: