lycka ♥

Publicerat: 2010-12-05 / 22:25:33
gud vad jag skrattade när jag läste detta som min syster skrivit om mig,
blev riktigt glad också, så gullig hon är min syster!
jag lär nog också erkänna att det var nära att en och annan tår kom :')


Jag har bara EN syster!
Eller det är inte så bara det, utan det är ju (självklart) världens BÄSTA syster!
Tina är tre år yngre än mig.
Hennes stjärntecken är skorpion och hon nyps JÄVLIGT hårt kan jag säga.
När hon är trött och blir irriterad så boxas hon.
När hon blir stressad så nyps hon.
Hon är fantastisk med djur (hon använde Askungen som halsduk när hon var liten).

Hela vägen ner till Frankrike satt hon och kollade in i mina öron, om jag hade vax.


När hon var liten och vi hade bråkat skrev hon små lappar och sköt in under dörren där hon frågade om vi skulle leka affär och sa andra gulligheter.
Hon är en utav de mest osjälviska människor jag känner och skulle det hända henne något så skulle jag dö!
Jag skulle göra allt för min syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: