KÖRKORT!

Publicerat: 2010-12-22 / 18:36:44
Äntligen var det min tur, min tur att få det där underbara körkortet :D
fy så skönt det känns och fy så glad jag är att jag klarade det, på första försöket också,
jag är stolt över mig själv faktiskt :) Emanuel och jag hade teori och uppkörning på samma dag
och bägge klarade det, känns ju för bra haha ;)
Efter uppkörningen idag så åkte jag och emanuel runt lite i hans mammis bil och gjorde lite ärenden och
efter det så bakade vi eftersom vi ska ge bort lite gottigt till folk i julklapp tihi. rolig idé tycker jag!

och min syster klarade sin hemtenta som hon har kämpat med, så duktig hon är!!
imorgon kommer hon förresten hit och då blir det äntligen julmys med familjen, underbart!
och på fredag är det julafton, kalle anka time med andra ord ;) haha




btw så tycker jag det är tråkigt när folk är otacksamma ..
thats all!

Kommentarer
nadja | 2010-12-22 / 18:42:31

jo just nu känns det tungt som satan, menmen. antar att det går bättre förr eller senare, men det är nog ett bra tag dit :) ja absolut, det skulle vara jätte kul o ses! jag kommer till ludvika imorgon, men vi får höras av så vi kan ses. när jag nu ska ha tid med det. men som sagt, vi hörs av :)

Cassi | 2010-12-22 / 21:56:14

du är så duktig gumman och din pojke med :DD::DD:! men ska du ut på juldagen snyggo? (a) <3

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag | 2010-12-23 / 06:18:03

Grattis till körkortet. :-)

Nikoninan | 2010-12-24 / 00:20:17

Grattis igen !:D:D:D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: