Julen ♥

Publicerat: 2010-12-25 / 20:45:45
Min jul har varit fantastisk ! Massa mys med familjen :)
Älskar det ♥
kommer bilder sen på julafton.

har införskaffat mig en webcam nu på rean, behöver ju en
sån till en av mina kurser jag ska läsa nu till vår hehe.
Tänkte iaf ge er ett smakprov på den, dock så är det väldigt
dåligt ljus i rummet och sen är väl inte kameran den bästa,
men det duger för att spela gitarr framför.

jag och vildisen såklart :)
idag så fick hon gossedjur som jag fyndade till henne på rusta haha
hon var galen i dom :D


idag så har jag annars varit med emanuel en stund.
han hämtade upp mig och sen åkte vi till elgiganten och rusta, ruuligt men
farligt! Kom hem med hårfärg, locktång och en webcam.. bra köp iaf!

nu ska jag gå och kika lite på tv med mammsen och pappsen, mysdag ju!
imorgon åker vi till farmor och firar lite jul där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: