gårdagen

Publicerat: 2010-12-27 / 22:00:05
igår så var det himla mysigt och roligt hos farmor.
roligt att få träffa fina släkten på den sidan! :)
fick fina julklappar och fina presenter av min fina faster eftersom
jag fyllt 20, tackar så jätte mycket !
och som vanligt så åt man omänskligt med mycke mat där haha,
men man kan ju inte rå för det när det är så god mat hehe :P

idag så träffade jag världens bästa nadia, vi bytte julklappar och tjolade en massa :)
blir förmodligen att vi ses när jag åker dit (stockholm) över nyår också,
längtar!

Imorgon blir det fika med med mina goa tjejer, ser jag verkligen framemot!

bleeeh på blogg.se just nu, går inte att få dit någon bild..

Kommentarer
Nadia | 2010-12-29 / 22:48:07

Det var så otroligt roligt att ses gummsan! :D Saknar dig massor när jag inte är i Ludvika. Synd att det inte blir att vi pratar och träffas mer.. :( Älskar dig bästa vän <3

Blogg:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: