Friday cozy

Publicerat: 2010-12-03 / 15:43:47

ska snart ta bussen till emanuel, blir att sova där :)
vi kommer säkerligen fastna framför ett jätte roligt spel som
man spelar på sådan här box, vet inte riktigt vad boxen heter hehe.
men ni kanske förstår?! men det spelet är iaf jätte roligt,
man kan koppla det till internet och sen är man en gubbe (jag brukar vara
en med en jätte lång fejknäsa, kallar han kråkan)  och så får man i uppdrag att
döda en av dom andra gubbarna som också spelar på internet, skitkul!
sist när jag var där så satt vi och spelade det ända tills jag skulle åka hem hehe
nördar jag vet ;)

Vi kommer säkert också kika på någon film, men inte för sent eftersom jag
ALLTID somnar då till filmer. inte roligt att somna så lätt till filmer, det kan
ju vara så att man någon gång vill se klart en bra film!
äsch, har nog ärvt det av mammsen hon är exakt likadan hehe.


får bli en gammal bild på sötan och hästarna.
vilda tyckte att jag och mamma var tråkiga idag
så tillslut så gick jag och hon ut och lekte och stojja :)

Kommentarer
sara | 2010-12-03 / 16:34:51

TACK vad gulligt av dig :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: