♥ Dag 9 – Min tro.

Publicerat: 2010-12-12 / 13:56:02
är det religion vi snackar om tro?! ja vi säger det iaf.
jag tror då inte på att det finns "någon" där uppe som
sitter och bestämmer allt.. nej det kan inte finnas någon
sådan enligt mig, varför gör han det isf inte bra här på jorden?!!
folk pinas i jobbiga sjukdomar hela tiden..orättvist!
folk får tro precis hur dom vill och lika så jag, alla
har rätt till sin egen tro. men det har inte vissa länder förståt,
händer ju så mycket skit i världen pga dessa sjuka religioner det finns..

men jag är döpt och har komfimerat mig men det gör mig inte kristen
eller något annat. btw jag och cassi var världens busbarn på komfermationen haha,
bra tider det där!


Kommentarer
Cassi | 2010-12-12 / 17:20:32

hahaha vi lyssnade aldrig på dom där "ledarna" ;) as bra tider :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: