♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Publicerat: 2010-12-11 / 13:45:34
tänker skriva om ett av mina livs lyckligaste ögonblick.
det ögonblicket var självklart när vi åkte och hämtade vilda,
då jag fick se på den underbara varelsen och veta att snart är hon vår ♥
glömmer aldrig den kännslan, jag var så otroligt stolt och man kunde
verkligen inte slita blicken ifrån henne.
vid det ögonblicket då vi fick ta med henne hem, gick min
önskan i uppfyllelse!
Lilla Vilda älskar jag så högt, hon gör mig så lycklig, hon gör alla lyckliga.



igår var det ju idol final som jag tror att ingen av er missade ;)
för mig kvittade vilken av dom som skulle vinna så jag blev glad för Jays skull.
tycker båda var stora vinnare!
medan det var idol final så var sophia, jesper, emanuel här och åt lite festlig
mat och gottigheter här med mig och mamma och pappa, trevligt :)

idag så blir det att inte göra något speciellt. har bara en sak planerad
och det är att jag ska övningsköra med pappa.
måste köra mycket nu med han, snart dax ju!:o

nu blir det lite OTH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: