♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Publicerat: 2010-12-06 / 10:46:34
precis som de flesta tjejerna så har jag inte heller bara en bästa vän.
de som är mina bästa vänner är dom som jag alltid kan lita på och vet att dom
finns hos mig vått och tort.

nadia är självklart en av mina bästa vänner! vi har varit bäst vänner sedan
8an, var som om man hittade sin andra hälft. på gymnasiet så gick vi jämt armkrok
och sade hej till alla lärare, vi har så roligt tillsammans!
saknar nadia varje dag sedan hon flyttade till sthlm!
det är svårt att förklara hur bra relation vi har, det är iaf helt underbart
att ha en sådan bra vän!


Min syster är verkligen en bästa vän! Henne kan man alltid fråga om råd,
berätta saker för och hon lyssnar med ett helt öra.
hon är helt enkelt bäst!

karlsson på taket! ;) nejdå menade såklart min karlsson tihi.
hon är en ganska så nybliven kompis, men känner verkligen
att vi klickar och att jag kan lita på henne fullt!
rolig och påhittig tjej som jämt stöttar och finns till för en.

maddis är också en ganska så nybliven kompis.
vi är rätt lika och när vi är så har man aldrig tråkigt.
att skratta är något som vi är bäst på hehe.
maddisen är en väldigt ärlig person som jag förstog
redan från början att hon är en äkta vän!
Pålitlig är ordet !

min pojkvän emanuel anser jag också som min bästa vän,
vi kan prata om allt och ha så sjukt roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: