♥ Dag 6 – Min dag.

Publicerat: 2010-12-05 / 22:10:41
min dag har sett ut såhär:
Gick upp vid 10:30 kanske, käkade plättfrukost.
emanuel åkte hem och jag bakade lussebullar.
följde med pappa och handlade, övningskörde
då. och nu sitter jag här för att snart gå och lägga mig.
sen så kom sophia och jesper på besök, det var
lätt dagens höjdpunkt! har saknat dom små fisarna ju!


ni då, hur har eran dag sett ut?




min helg har varit kalas!
i fredags så kollade jag och emanuel på
idol hos hans syster, och drack ett glas vitt (det vinet var FAKTISKT gott!).
sen så på lördagen så var vi hemma hos mig och
lagade goooood mat tillsammans eftersom mamma och pappa
inte var hemma. det blev lövbiff, hasselbackpotatis och ädelost sås plus
grönsaker, det blev en riktig lyckad mat, godaste jag ätit på länge!
sen till efterrätt så slängde vi in banan som man skurit i och laggt
i choklad i, muuums. så gott med varm banan och smältchoklad.
vi kollade även på en film "shooter", men ni kan ju gissa hur det slutade för mig..
ja precis, somnade när jag typ sett en halvtimme och sov tills slutet.. suck.
låg iaf väldigt skönt på emanuels bröst tihi.

nu ska jag gå och borsta tänderna och byta om till nattetröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: