brum brum

Publicerat: 2010-12-06 / 12:08:41
snart ska jag dra iväg och köra med körskolan.
blir att köra på landsväg idag, spännande!
funderar på om jag ska fråga sophia om jag kan komma och titta
förbi en snabbis innan, vill ju mysa med eliott och jaga engla hehe
har iaf nyss varit ute med vildisen, vi tränade allt möjligt så nu
är hon slut vill jag lova. bra gjort av oss!
hon tog även sig en springtur ifrån mig på ängen..blev skiträdd
men när jag började springa åt andra hållet så kom hon efter mig.
tur nog.
ska ta och käka nu innan jag drar iväg.


Kommentarer
sara | 2010-12-06 / 13:38:56

svar: kom på att jag alltid svarar på dina kommentarer på min blogg haha, det kanske inte du ser? :D vad glad jag blir när du kommenterar förresten :) och nä, speciellt smart är jag inte ;) hehe :D men vi kan ju låssas :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: