uppdatering om helgen osv.

Publicerat: 2010-04-19 / 20:17:27
godkväll får jag väl säga till er bloggläsare!

tänkte uppdatera lite om helgen och denna dag då.
Helgen var iaf kanon bra ! Min pudding fyllde iaf 18år, wohooo GRATTIS TILL HAN! ♥
så jag firade honom i söndags, han fick ett data spel (batielfield bad company 2) av mig och sedan när vi var i falun så fick han välja ett klädesplagg som han ville ha som också blev han födelsedagspresenter av mig :)
Var roligt att få uppvakta honom på sin B-day, han är ju så gullig ♥
Min lördag var däremot jätte tråkig, pluggade arslet av mig om man får uttrycka sig så ;)
Men jag får hoppas att allt detta pluggande lönar sig sen, för det jag höll på med är verkligen sjukt ointressant!
Yes det var min helg!

Idag har jag självklart också pluggat (inga undantag inte på distans heller) och sedan så kom emanuel hit.
Vi gick på prommis med Vilda, vi gick till ett ställe där hon kunde vara lös och springa av sig, hon gillar ju det så mycket :) Sedan när vi kom hem låg vi bara och tog det lungt för han fick jätte ont i magen .. :(
mysigt iaf var det att träffa honom, as usual!

Och nu har jag tagit mig tid att sitta här och uppdatera för er ;)
Btw denna helg så blir det kanske utgång med bejb och fillan blir isf också med !
Roligt att träffa fillan igen!
Ni andra brudar får också gärna hänga på (dvs cassi och emelie) om det blir utgång vill säga :) 
 Om det däremot inte blir utgång så ska jag träffa fillan iaf :)
Lägger det gammla bakom mig och börjar på nytt!
Allting förändras och jag tänker inte haka upp mig på gammalt skit!
Har ju trots allt upplevt mycket kul med henne, det var en av dem roligaste tiderna faktiskt.

min Vilda njuter av det vackra vädret, hon är underbar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: