Today is a good day..

Publicerat: 2010-04-23 / 08:32:42
or not .. inte alls min dag idag, kände det redan när jag klev upp kl 6 imorse..
är allmänt grinig på allt och alla, jobbigt med sådana dagar faktiskt!
Men jag antar att jag somnade med fel tankar i huvudet...
aja, även fast humöret inte är på topp så lär hjärnan vara det, lär ju fixa lite på tentan.
Usch vad jag önskar att nadia var här nu
Behöver en kram från den bästa ju! Längtar till sommaren då hon kommer hem och stannar länge,
då kan vi umgås nästan varje dag, precis som förr :')

Idag ska iaf Vilda till fotografen, spännande va?
Hoppas att hon är lika duktig och posa där! :)
Sedan efter det så ska jag och emanuel ut och äta med Elias och Marie-Louise.
Det blir nog jätte trevlig! Kommer sova hemma denna helg.. skönt..
Har ju sovit hos emanuel varje helg så jag vet inte ifall mina päron vet att 
jag är vid liv på helgerna.. men denna helg ska du få veta att jag är det :)
Nu lät det som om det är jobbigt att sova hos emanuel men det är det verkligen inte,
det är jämt super mysigt och super trevligt och jag trivs så bra hos honom!

ska börja övertala mig om att denna dag är min dag..


Nu ska jag börja plugga, skriver senare!
Puss

Kommentarer
Amis | 2010-04-23 / 09:41:01

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

cassipassi | 2010-04-23 / 10:47:41

inte kul att plugga en fredag gumman, men lycka till sötaste! :)

Michelle | 2010-04-23 / 12:21:06

sv. oh tack vad gulligt sagt! :)

nadia | 2010-04-23 / 17:38:41

Åh, saknar dig massor min bästa vän! :') <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: