tjabba tjena hallå ;)

Publicerat: 2010-04-28 / 07:30:25
Idag var jag verkligen uppe med tuppen. Lär ju sätta igång och plugga tidigt!
Ska diskutera tentan med anna-karin kl halv tio, kanon.
Igår så var ja ju till spendrups, han som var chef på avdelningen visade mig runt där jag isf kommer vara.
Verkade kanon bra! Han skulle höra av sig i slutet på denna vecka eller början på nästa, spännande :)
Tjänar ju ganska så mycket bättre där än på vården..+ att det förmodligen är trevligare personal!

Idag blir det dans, fast först lär jag packa och plugga klart allt.
Men jag ska kämpa hinna med allt för jag vill verkligen på dansen!
Btw ska även fika med Ida idag vid 4 tiden :)

idag blir det att ha detta snygga linne, gillar det!


men nu ska jag slå en pling till min pöjk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: