TINA IS BACK

Publicerat: 2010-04-09 / 13:37:44
jaaa nu är jag tillbaka, han inte riktigt göra er beredda på denna vacka utan någon alls tina bloggning sorry!
Blev hastigt sjuk iaf, emanuel var ju sjuk och självklart träffades vi ändå eftersom vi inte undgå att pussas och vem tror ni inte bli sjuk då?
jo precis jag, typiskt! Så jag har varit sängliggande från förra torsdagen till denna onsdagen.. Åkte på en riktig influensa med hög feber och mycket hosta! Nu är dock febern helt borta men hostan sitter kvar + att jag har lite ont i halsen men inte så farligt. Tråkigt har det iaf varit att vara såhär sjuk och just nu då emanuel har lov så blir jag sjuuk, det är tina tur det hahha! ;) Men nu är jag tillbaka och kommer blogga precis som förr :) I know you like it !

igår blev det falun förresten, emanuel följde med mig dit till tandläkaren och efter det så shoppade vi lite :)
jätte roligt var det faktiskt, var så kul att få komma ut och se lite folk efter att man bara legat i sängen och dött typ.. sen var det ju självklart jätte mysigt att jag äntligen fick träffa min gullis!!!! ♥

Idag har jag pluggat, lär ju komma ifatt lite nu.. Sedan så ska jag och mamma åka in till stan, hon ska hämta sin nya kamera och jag ska hämta ut böckerna som jag beställt.. skolböcker suck..
efter det så kanske vi går på stan en sväng, who knows ;)


nåja, nu vet ni att jag iaf lever!

Kommentarer
Sophia | 2010-04-09 / 15:36:36

äntligen! Tina is back!

Annika | 2010-04-09 / 17:46:39

Allt bra ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: