tidsfördriv

Publicerat: 2010-04-21 / 12:54:26
tänkte göra en sådan här lista, har inte gjort sådana på aslänge men nu har jag inge bättre för mig..

SENASTE:
Låt du hörde: håkan hellström - det är så jag säger det
Film du såg: hm jag minns faktiskt inte hehe
Mat du åt: räkor i het sås, underbart gott var det!
Kram: emanuel :)
Puss: emanuel ♥.
Känslan: både glad och saknad.
Resa: sälen resan med bejb :D
Glädje: mina nära och kära såklart !
Dröm: att en varg bet mig i foten, gjorde fan skit ont.. gjorde nästan ont när jag vaknade haha
Person du träffade: mamii och papii!
Personen du pratade i telefon med: Mammsen :)
Personen du fick sms av: Emelie
Gången du åt 7-eleven korv: haha har nog aldrig ätit det
Gången du var utomhus: nyligen
Saken du köpte: 2 par strumpbyxor från en bloppis tihi

ALLMÄNT:
Ska bli skoj: att åka utomlands ♥ (om vi nu kommer iväg)
Ska inte bli skoj: att betala räkningar.
Sparar till: inget speciellt faktiskt.
Pålägg som gäller: skinka eller mackrill !
Önskar att jag var bättre på: att hålla mig vaken när det är filmkväll ;)
Dagens dryck: mammas hemgjorda saft såklart!
Vad saknar du: jag saknar min morfar så grymt mycket!!
Tre band/artister: Håkan, lady gaga och lasse w.
Vad har du gjort idag: inte hunnit med mkt ännu, men blir valpkurs senare
Brukar du svära mycket: nej typ aldrig, min pojkvän blir jämt chockad när jag väl svär hah
Hur många timmar sover du per natt: 7 kanske?
Vem i kändisvärlden är snyggast, Man/Kvinna?: beyonce och kille kan jag inte ens komma på.
Vad är det för veckodag: onsdag
Favoritplagg i garderoben just nu: svårt, alla mina blommiga linnen .
Längd: 164
Vikt: 54
Byter gärna garderob med: någon som har mycket färgglada plagg!
Senast utlästa bok: någon kurslitteraturs bok tråkigt nog
Jag tränar: Jaa jag dansar :)
Jag ville bli när jag var liten: veterinär! fast det vill jag fortfarande.

sådär jah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: