segt..

Publicerat: 2010-04-12 / 18:39:51

går segt som bara den med uppgiften, men jag har tills nästa tisdag på mig att vara klar med den så jag hoppas jag kommer fixa det! Var ute med vilda för ett litet tag sen, vi lekte på framsidan med en boll :)
Nu är det btw bara 18 dagar kvar tills jag och emanuel åker till mallorca :D:D gud så skönt det kommer bli!!!
och nu på söndag så fyller min bejb 18år också :) han har fått en t-shirt av mig som han valde själv men han ska få en till sak som han inte vet om :)
Jobbigt att 92:orna nu börjar komma ut på krogen nu förresten, emanuel är dock ett undantag för det har jag istället längtat efter så man kan gå tillsammans.


saknar min morfar :'( ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: