nervös..

Publicerat: 2010-04-28 / 08:28:15
åh men shit, imorgon drar jag & emanuel iväg till stockholm och morgonen därpå så sitter vi på flyget :o
fatta va nervös jag är!! Men allt kommer gå galant och vi kommer ha så kul, massa bus helatiden haha :D
Börja packa igår, men tror jag måste ha med mig en större resväska för allt jag vill ha med får inte plats.. fast å andra sidan kanske jag inte behöver ha med allt jag packat ner :P
Blir att kika ner i resväska och välja bort lite kanske hehe.
ska måla mina tånaglar idag också, det har jag väntat på att få göra! Dem blir ju så fina då :)
Blir en jätte fin rosa färg som jag även nu har på mina fingernaglar, snyggt!

äsch nu lär jag fortsätta fundera på reliabilitet och validitet.. usch..

Gullig bild på pappa och Vilda :)


förresten min pappa vann en bänkpresstävling i helgen (på måbättre), dem skulle lyfta halva sin kroppsvikt (blir ju rättvist då) och min pappa gjorde 81 stycken och vann medan den som kom två gjorde 58. Han var överlägsen ;) han vann då en protein hink för 800kr, det ni ;) hehe

Kommentarer
Sophia | 2010-04-28 / 08:52:51

jag kan hjälpa dig med reliabilitet och validitet efter mitt prov klockan 11, om du vill.

nadja | 2010-04-28 / 10:30:28

jag har ju sökt högskola till hösten, så jag kommer förmodligen inte bli kvar i ludvika :p hoppas jag kommer in i falun :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: