Morotskaka & bubbelvatten.

Publicerat: 2010-04-24 / 17:29:24

rubriken står för det jag åt på cafe engel idag med ida :)
vi kom på att vi inte träffats på ett år, fattar ni ett år :o
äsch det blir det iaf ändringar på! Blir ju förmodligen fika nästa vecka också,
vi hade ju massor att prata om! Hur kul som helst verkligen!

muuuums ;)


köpte solkräm och after sun grejs också, vi åker ju på fredag :D
men redan på torsdag åker vi ner till stockholm för att sova på
rest and fly eftersom det inte går några tåg här ifrån så tidigt på morgonen.
Blir kanon bra! eller jag hoppas det iaf, jag menar tänk om vi inte kommer iväg :(
Men jag hoppas det och det ska ni fasiken också hoppas på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: