mörkhårig nu då.

Publicerat: 2010-04-25 / 20:20:14
yes nu är jag mörkhårig, snyggt va?
haha nejdå jag har precis färgat min utväxt så jag har samma hårfärg som sist ;)
trivs bra i denna hårfärg, så skönt när den är så naturlig.
Min helg har iaf varit bra. Träffade Fillan en stund igår, jätte trevligt var det!
Vi pratade en massa och åt pizza som farmor & Bengt göran kom med, gött!
Sedan så har jag övningskört vilket var mindre roligt.. men inga kommentarer på det!
Och så har jag bara umgåtts med min familj, mysigt :)

tänk att om 5 dagar sitter vi förhoppningsvis på flyget ner till mallorca :D
jag är verkligen taggad!! men jag är också verkligen nervös.. hehe

detta vackra armband har sophia gjort :) sjukt nöjd!
på hjärtat står det Vaari som betyder morfar på finska ♥
saknar min morfar så oerhört..



nu blir det att tvätta ur slingorna, hoppar helt in i duschen skönt!

Kommentarer
cassipassi | 2010-04-25 / 21:12:20

men gud vad hon är duktig på att göra smycken :o :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: