lång och god !

Publicerat: 2010-04-21 / 15:51:45
Gissa vad det kan vara ?
Jo nämligen LÅNGFIL! När jag var mindre så bestog många frukostar av långfil + socker, minns att jag älskar det! Nu har äntligen mamma köpt hem min kära långfil igen :)
Åt det i morse till frukost för att testa om det var lika gott än idag, och vet ni vad?
Det var verkligen lika gott! Gjorde precis som jag brukade när jag var mindre, strödde på socker :)
Muuums så gott det var! Det blir garanterat att käka det fler gånger till frukost!


LÅNGFIL IS THE SHIT !



ser ni vad lång den är?! Har ni ätit långfil någon gång ?

Kommentarer
nadja | 2010-04-22 / 20:24:47

har aldrig smakat :o aldrig hört talas om haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: