jag tror jag är helt lost

Publicerat: 2010-04-16 / 11:41:34
ja ni detta gå inge vidare, har tappat helt motivationen för att sitta och plugga detta skit..
är det ens detta jag vill jobba med ? den frågan ställer jag mig ofta nu faktiskt.
har sökt lite andra kurser och utbildningar ifall jag vill göra något annat, det visar sig.
och ont i min stackars rygg har jag också, tror det är denna dumma datastol som är den största orsaken till det :(
snart tänker jag ta lunch, magen låter ju som en torktummlare haha.
Blir att äta rosa som emanuel pappa kallar det, riktigt gott! Kan lägga ut receptet senare :)

Funderar på att fråga emelie om hon vill ses snart, kan inte sitta här länge till.

ursäkta att humöret inte är på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: