jag ♥ solen

Publicerat: 2010-04-12 / 14:12:15
äntligen kan man vara ute och njuta av vädret, helt undbart att solen är framme och värmer ♥
satt nyss på trappan med kurslitteraturen i handen medans vilda sprang runt på framsidan, riktigt skönt!
Nu ligger hon och sover och jag ska ta och käka lite food.. btw så har jag inte ont i halsen längre och hostan är nästan borta, nu ska jag bara lyckas snyta ur inneboendena som jag har i näsan.

bjur på en bild på mig för snart 2 år sedan då jag fyllde 18 år :) pajjas!


Kommentarer
Johanna | 2010-04-12 / 15:37:23

Ja, de är jättefina mina ulltussar, men som sagt, har man en "dröm som man vill uppnå" så släpper man den inte så lätt :)

Blogg:
Anonym | 2010-04-12 / 18:24:25

vart super fint väder idag ju :) jag och sofia ska åka till kroatien :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: