inte alls min dag

Publicerat: 2010-04-16 / 08:25:50

blev att kliva upp eftersom jag ändå lär plugga, ska plugga myyyycket idag..
igår kom emanuel till mig, vi satt bara och prata och myste i mitt rum :) alltid lika underbart!
sedan när han åkte hem så tog jag ut Vilda så hon skulle få träffa Nova. Vilda och Nova lekte som bara den, så roligt att se och jag och emelie stog och pratade en massa så tiden bara rann iväg :) Kl halv 9 så kom vi på att det kanske skulle få räcka för idag hehe, men vi ska nog ses idag med, kul kul!

Känner mig verkligen jätte trött och seg, tror inte denna dag är gjord för mig.
och förresten har ni hört om vulkanutbrottet ? sverige har ju fått ställt in flygtrafiken (säger man så?) pga den och dem vet inte om det kommer vara stängt bara någon dag eller månader.. gaaaaaaah! fattar ni va det betyder ? det betyder ju att jag och emanuel kanske inte får åka om 14 dagar till mallis :o så j*vla typiskt lär jag då säga!

aja nog om det, nu blir det frukost!


Kommentarer
nadja | 2010-04-16 / 08:30:07

aa, vilken dans lärare är de du har? :)

Nikoninan | 2010-04-16 / 08:48:35

Hihi ja jättesöt :) ja usch hemska människor som inte har ett enda IQ korn i huvudet!

nadja | 2010-04-16 / 08:58:52

jahaaa, där ser man :)

Sophia | 2010-04-16 / 09:05:25

Du, titta min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: