i väntan på något gott

Publicerat: 2010-04-15 / 16:39:12
ja jag sitter och väntar på att emanuel ska komma :) han är för go min pojkvän ♥
idag är det verkligen en håkan dag för mig, brukar inte lyssna på han men som jag skrev i det förra inlägget väcker det många minnen och det gör mig lycklig. Sitter och små leer för mig själv :)

tidigare idag blev jag arg! var inne på dessies blogg och där hade hon lagt ut bilder på sig i bikini (typiskt fjortisar) vilket säkert är lockande för alla snuskgubbar.. men till saken nu, kikade iaf vad folk kommenterat till dessa bilder och folk kläcker ur sig jätte elaka saker som att hon är tjock och en massa elaka som jag inte ens har mage till att skriva här.. även om hon lägger ut bilder som man kanske inte tycker om så är det väl hennes ensak, eller hur? jag suckade bara när jag såg hennes bilder, för jag tycker bara att det är dumt.. men det kommer hon säkert också inse, får man hoppas iaf!
men snälla gott folk tjejen är 14år och är fjortis låt sådana vara.. tryck inte ner andra för utseendes skull..

såja nu fick jag det sagt också ;)

oj vad tiden rinner iväg föresten, lär dra och kissa och sedan bär det ner till bussen för att möta min bejb .

världens finaste katt som jag saknar så himla mycket !

Kommentarer
Malin | 2010-04-15 / 19:08:56

Jag brukar forsoka halla mig borta fran alla de dar bloggarna, for man blir bara arg och irriterad, haha, men jag hoppas ocksa att de ska vakna upp en dag och inse hur lojliga de ar!

nadja | 2010-04-15 / 21:07:57

jag kan inte ens gå in på dom där tjejernas bloggar, så himla ointressanta :p

sanna | 2010-04-16 / 01:19:16

okej då ka jag faktiskt hålla med om att det nog är ganska så tråkigt. haha men hoppa det går bra iallafall! =)



man tackar och bugar! snälla ord.

ur gullig kissemiss förresten, ser precis ut som min gamla sessan! haha

nadja | 2010-04-16 / 08:20:48

yes, ibland gör jag de :) på högberget tex dansa jag med dom. =)

Sophia | 2010-04-16 / 09:05:53

Älskade Askungen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: