hemma igen.

Publicerat: 2010-04-23 / 18:45:37
Hundfotograferingen gick fint fint, Vilda var duktig och tjusig! :)
Blir spännande när bilderna dimper ner i brevlådan!
Blev inte att gå ut och äta för mig ikväll för dem (emanuel och company) skulle ju först till borlänge och där skulle dem bli kvar ett bra tag och jag känner inte direkt för att sitta på en parkbänk i detta väder och vänta på dem..
tråkigt att det inte blev nå, men detta är självklart inte sista gången!

Imorgon så ser min dag ut såhär:

* Fika med Ida, kommer bli hur trevligt som helst!
* Träffa Fillan :)

sen så får vi ser vart lördagen bär iväg ;)

Btw igår när jag var på stan så köpte jag denna ansiktskräm, hoppas den ger bra resultat!
Den känns iaf skön och den luktar milt!


använder ni någon ansiktskräm ? :)

Kommentarer
Sophia | 2010-04-23 / 19:59:07

Synd att det inte blev någon middag!

Gullrumpa!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: