helger är verkligen behövliga!

Publicerat: 2010-04-24 / 13:36:51

äntligen helg, gud så skönt!
kom precis in från att ha träffat emelie och nova med Vilda :)
Dom leker riktigt mycket och bra nu! Ska försöka få det på bild någon gång.
Snart bär det av till stan, ska ju fika med ida :)
Sedan efter det så blir det att umgås lite med fillus, var ju år sedan känns det som hehe.
Men det blir trevligt, känns som om denna lördag blir bra!
Nu ska jag sätta på mig de kläderna jag ska ha när jag åker in till stan, kör nog på lite vårkläder .
Skinnjacka & någon fin tunika kanske ? skulle sitta fint nu i detta sköna väder :)
+ att solbrillorna åker på ;)

inga bilder hinne jag att bju på just nu.. men ni får sen ta del av dem!
Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: