HEJDÅ SÅ LÄNGE!!

Publicerat: 2010-04-29 / 12:30:13
snart åker vi till stockholm arlanda och sover där över natten sedan imorgon bitti så sitter vi på flyget mot mallorca :D hehe. jag är jätte nervös!! Men jag vet att vi kommer får det skit roligt och bara toka en massa!
Har snart packat färdigt och jag hoppas det inte blir övervikt på väskan :P hoppas inte det!
Men man lär ju ha med sig saker så man klarar sig, eller hur?

Nej nu ska jag stryka ett par korta pösiga byxor ;)
Vi hörs när jag kommer hem och då laddar jag med bilder!

Har det gott!




alla mina vänner, jag älskar er så mycket!
och min familj ni är det underbaraste och jag älskar er med!


Kommentarer
cassipassi | 2010-04-30 / 16:31:12

åh avis som fan! :D:D:D

Ellinor | 2010-05-01 / 23:39:14

Hej, har frågestund på bloggen så ställ gärna nån fråga eller två.. Jättesöt blogg btw ! Puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: