hallåja!

Publicerat: 2010-04-15 / 16:22:35
idag vaknade man upp till ett skitväder, trodde jag först drömde att det regnade men icke så var fallet..
Nu sitter jag och lyssnar på "vi två 17 år" med Håkan, det får mig att tänka tillbaka ända till högstadiet ♥
Den låten satt jag, nadia och hanna och sjöng i korridoren, korridoren utanför 7ornas klassrum haha.
gud så roligt vi hade då! Nu blev jag även att tänka på då jag och nadia jämt var zombisar på gympan höhöh vilka tokstollar vi var! Och när vi var uppe i moppeåldern då jag och nadia åkte med hanna på hennes moppe (alltså vi var 3 stycken) och jag som satt längstbak fick ha hjämen på mig, självklart kom polisbilen och åkte förbi och jag som har hjälmen hoppar av och dem fortsätter och åka så jag började springa efter som en galning hahah! va glad man blir av dessa minnen

Har ni några minnen som ligger lite extra varmt om hjärtat? :)

detta var den tiden då vi var i moppeåldern ;D

Kommentarer
nadia | 2010-04-15 / 17:22:48

Åh, minns det såå väl! Men kommer hem imorn, saknar dig jättmycket min bästa vän!! :) <3

Blogg:
EVELINE - Suncloud. | 2010-04-19 / 18:28:30

hehe, moppeåldern är en fin tid det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: