Godmorgon på er!

Publicerat: 2010-04-22 / 11:57:01
Har ni sovit gott? Jag har faktiskt sovit ganska så bra, bara vaknat ett fåtal gånger :)
Var ju förresten på valpkurs igår, var bara inskrivning vilket vi inte visste (ingen visste nog det för alla hade hundarna med sig) så Vilda och fick sitta i bilen ett tag, men jag gav henne sällskap en stund.
Gick iaf bra, hon hälsade på en anna jätte gullig valp. Känner på mig att detta kommer bli riktigt roligt!
Vilda var den enda som blev så glad när hon kom dit att hon började gnälla och skälla och ville hälsa på alla hundar haha, så söt hon är!
Egentligen skulle jag bara gå på valpkursen med henne men nu blir det förmodligen så att mamma får gå på två av dem gångerna eftersom jag åker utomlands.

Btw det är BARA 8 dagar kvar tills vi åker till spanien nu !! :D
Hoppas den där jädrans vulkanen slutar och vara dum snart !
såg iaf att dem öppnade arlanda igår så några flyg kunde flyga iväg :)


hittade förresten detta vackra linne i min garderob när jag städade.
Gillar när det är spets så detta kommer komma till användning nu!



Nej nu ska jag fixa min hemtenta, såhär lyder bla en fråga "Vid olika typer av kvantitativa undersökningar är urvalsstorleken (stickprovets storlek) ofta av vikt. Vad menas med att urvalsstorleken skall vara absolut och inte relativ? Förklara. (4 poäng)" någon som kan ?
fast det där var den lättaste frågan kan jag medge *SUCK*

Kommentarer
idah | 2010-04-22 / 14:20:27

Vilket fint linne! :)

idah | 2010-04-22 / 14:27:12

Tack så mycket, fast jag gillar den inte :/ Försökt göra om den det är bara det attjag inte riktigt vet hur jag vill ha den ;p

cassipassi | 2010-04-22 / 15:02:11

jaha vart ska du jobba? :)

hehe aa men fan, kommer ju inte ha några pengar ;)

issa - rappare och låtskrivare | 2010-04-22 / 18:24:42

snyggt linne!:) köpt? =)

Parterapi | 2010-04-22 / 19:17:37

Skönt med spanien!! :)



Kliv in och våga fråga :)

Elin | 2010-04-23 / 19:33:03

HejHej!

Vad gör du?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: